.


17 juni 2011

THE MOST SIMPLE SUMMER DIY






foto. Annaleena Leino-Karlsson

Sommarens absolut smaskigaste och godaste raw food måste vara vattenmelon. Och
sommarens definitivt enklaste och roligaste diy måste vara det här grytunderlägge gjord
av träkulor. Jag gjorde den på en kvart igår inspirerad av duktiga Merry mishap.
The best rawfood at the summer time must be watermelon. And the most simple diy this 
summer must be this wooden bead trivets. Inspired by and  thanks to Merry mishap. 
Have a great weekend!


16 kommentarer:

  1. Fina bilder på sommarens måste- vattenmelonen! Håller med om att den är oslagbar! Tack för tips om underlägg!
    Ha en fin fredag!

    SvaraRadera
  2. Melon är sommar :-)

    Göra eget grytunderlägg, det har jag aldrig gjort :-)

    Ha en fin dag

    SvaraRadera
  3. Jag håller med- jag ÄLSKAR vattenmelon. Jättefina bilder av den oxå. Kram Johanna

    SvaraRadera
  4. Åh vad mumsigt det där så ut då, inte helt utan att man blir sugen på att åka och köpa sig en stooor melon;)

    Önskar dig en härligt helg!

    KRAM

    SvaraRadera
  5. slike gryteunderlag er berre sååå fine,
    må få kjøpt slike perler :)

    ønsker deg ei fin helg!

    -klem

    SvaraRadera
  6. yes! I love watermelon ( a bit redder though) and your beads ;)
    Have a good weekend my friend!
    desiree

    SvaraRadera
  7. I love watermelon too :)

    but I still didn't eat it this year :)

    SvaraRadera
  8. Och lite aarikkakänsla över underlägget, fast ännu finare! Underbara bilder som vanligt. Trevlig helg! häls. miaw åland

    SvaraRadera
  9. tack för power walken. aj min bakre del gör ont. kramis syster yster.

    SvaraRadera
  10. Vilken härlig och inspirerande blogg du har! Snygga bilder här ovan.

    SvaraRadera
  11. Både snyggt, enkelt och billigt. Det gillas. Skrev också om detta pysseltips för ett tag sen men jag har fortfarande inte fått tummen ur:-)

    SvaraRadera
  12. .... and if I may add some info about the watermelon : for the aperif, add a small piece of feta on it + peper : d e l i c i o u s :)
    I like your blog very much !
    corinne

    SvaraRadera
  13. jag smäller AV vilket vackert kök. jag pinnar det på min sida

    http://pinterest.com/lasuedoise/

    hoppas ok.

    SvaraRadera
  14. förresten, är köket från Diffrey? Jag skulle gärna vilja veta mer då vi står i startgroparna att köpa nytt kök. Var kommer fläkten ifrån? Det rostfria stålet? osv

    SvaraRadera