.


20 november 2010










FRÅGOR&SVAR


Hellou vänner! 
Idag blir det frågor och svar, va roligt att ni ställer mig frågor ibland.
förlåt bara att jag är så långsam att svara! :)))





Är underredet i ert kök av betong?
Svar: Nej, vårt golv är betong som vi har målat vit, men
 underredet i köket är av stålplåt som har blivit lite härligt rostig;)

Vad har ni för genomgående trädslag i huset?
Svar: vårt genomgående trädslag i huset är ask, vi har askluckor i köket
och ask parkett i sovrummen och ask plankor som trappsteg.

Är det svårt och går det att måla på tyg eller skinn?
Svar: Nej det är inte alls svårt men om det är rätt vet jag inte. Det
 finns riktiga tygfärger men jag målat med en vanlig väggfärg.

Hur har du gjort den svarta krittavlan i köket?
Svar: Jag har gjort den av en stor mdf skiva som jag sen målade
 med krittavlefärg som finns att köpa i alla måleributiker.

Nu önskar jag er en finfin lördag! 
Ses imorgon! Kram!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar