.


18 oktober 2010

TRENDENSER!












Härligt med en ny vecka! Jag säger som Madicken,
"jag känner livet i mig!" 


Helgerna går i turbo fart och något kul som hände i helgen var att
Frida med bloggen Trendenser  gjorde ett inlägg om
mitt vardagsrum och om artikeln som finns ute i Sköna hem nu,
 tusen tack gulliga Frida, ni kan få läsa om det hon skrev här.

Det har visat sig att det finns ett intresse efter våran runda vedförvaring. 
 Och nu har jag övertalat Jonas att tillverka några till. Vedförvaringen går
 att beställa i vilken storlek som helst och kan levereras i svart och vitt.


Så om du är intresserad och vill veta mera så hör av dig via mail till mig,

annaleena.k@gmail.com

This weekend went fast, and something nice happened, 
Swedish interior blog "a big one" wrote about my livingroom,
i feel so honored, you kan read what she wrote  here

And thank you for all sweet comments, 
i read them all with a smile :) 








13 kommentarer:

  1. Nej, men ÅH är det ni som gjort den underbart snygga vedförvaringen?

    Bloggade om den här om dagen!

    Så himla FINT!

    SvaraRadera
  2. Jag är också jätteglad att hon skrev ett inlägg om dig så att jag kunde hitta din fina blogg : )

    SvaraRadera
  3. Vad roligt Annaleena!
    Jag förstår om ni blir
    uppmärksammade för
    ert hem,
    det är ju så fint och med egen stil.
    Och samma med vedförvaringen!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Det var tack vare Frida på Trendenser som jag hittade din blogg =)

    SvaraRadera
  5. underbart!! keep up the man busy...hihihi.

    SvaraRadera
  6. Your blog is fantastic too....I have added you to my bloglist.

    SvaraRadera
  7. Underbart!
    Vad roligt för er och jag förstår om ni blir
    uppmärksammade för
    ert hem, egen personlig stil ju!! Vedförvaringen är superfin!
    Kram från Loella

    SvaraRadera
  8. Vad roligt! och den är ju så fin, den vedförvaringen.

    SvaraRadera
  9. Ja ert hem ser verkligen heelt fantastiskt ut!!
    Kram anna

    SvaraRadera
  10. Ja den kommer att bli en storsäljare!

    Blev oxå jätteglad när jag såg att trendenser gjort ett inlägg från ert superfina hem. Kul!

    trevlig tisdag
    kram.

    SvaraRadera
  11. excellent idea! If you have come up with such a brilliant thing you should do something with it !
    Good luck ;)

    SvaraRadera
  12. heeei - søy at jeg helt tilfeldig havnet på din blogg i dag. I forige uke skrev jeg nemlig om hvor fin jeg syns den ved hyllen din er - da jeg hadde sett bildet av den i en annen blogg. Skal jammen referere til din blogg også under innlegget - det er jo så mye gøyere å referere til personens blogg en til et blad!!
    Kommer veldig gjerne tilbake!!!

    SvaraRadera
  13. wow! where does one find something like the wood storage item in this photo??? LOVE it! Love your blog, too!

    SvaraRadera