.


19 augusti 2010

Fabriken har öppnat!













Hej vänner!!
En ny blogg har startats. Den heter Inspirations fabrik.
Och vi som har startat upp den är jag och
 Camilla Klements som har bloggen caisa.k  
Tanken är att nätverka tillsammans med andra
inredningsbloggare med att ha gemensamma temadagar. 
 Bloggen är öppen för alla glada inredningsbloggare.
Vi kommer och ha inredningsteman på tisdagar och
på söndagar visar vi vår söndagsbild. 

En gång i månaden väljer vi ut
månadens inspiratör som blir fabrikens gästskribent. 
Kraven är låga, bara du har en kamera
 en blogg och intresse för inredning!

Välkommen till FABRIKEN och blogga med oss!






9 kommentarer:

  1. Nämen, så skoj! Det ser jag fram emot att se hur det utvecklas. Och man kanske skulle haka på med en utmaning :)

    SvaraRadera
  2. Vad kul, grattis till er idé!

    kram Mia

    SvaraRadera
  3. Så kul!!!
    Jag vill vara med;)
    kram J

    SvaraRadera
  4. Dette var en kjempeide!
    Jeg vil virkelig være med.

    Klem fra gunn

    www.minmorfarshus.blogspot.com

    SvaraRadera
  5. Heej
    nej vad kul ,,ska genast in o kika!
    kraaaam

    SvaraRadera
  6. Verkligen roligt. Jag hänger på!

    kram anna

    SvaraRadera
  7. Så mycket kul som händer här då! Det var verkligen en bra idé, ska bli roligt att följa. Liksom ditt företag - grattis!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  8. Ett häftigt projekt som jag ser fram emot att följa. Mycket intressant!

    SvaraRadera