.


20 maj 2010

happy day!

Hej på er,

Igår hade vi i Varberg strålande
  sol och 25 grader varmt!
Det var perfekt väder
för vårt affischfotografering
inför eventet happy day
som jag ska ha tillsammans med
(läs mer om eventet i inlägget nedan)
här visar jag några provbilder...







 




 


Barnen är ju för härliga!!
Vi fick leka fram dessa bilder med
Konrad, Liv och Milred,
underbara, underbara barn!

Det andra temat som vi ska ha är 
romtantiskt/vintage
och dom bilderna plåtade vi
under en gammal blommande äppleträd.
Det blev såå vackert...
visar bilder om det snart.

Nu vill jag önska er en härlig dag!
Kram,

 

3 kommentarer:

  1. Så gøy med styling og photoshoot da!
    Herlige farger av noen nydelige barn:)
    Kjempefint fargespill...
    Her var det også, 25 grader i går, klager ikke;)

    Klem Kjersti

    SvaraRadera
  2. Meeeeen vilka fina bilder! Härligt ljus och färger och supercoola kläder och vilken perfekt miljö. Jag blir ju görsugen på att vara med... suck... Förresten har jag röstat på dina rum, bara så du vet :)
    //Annika

    SvaraRadera