.


10 december 2009

Inte en helt vanlig dag hemma hos familjen Karlsson...


Haudi!! Det är så kul när jag har hängt så länge nu i den här cyber rymden, att börja blogga seriöst själv! Mitt blogg kommer mestadels handla om mitt STORA och DYRA intresse...nämligen inredning!
Allt vad det innebär..loppisfynd, kreativa impulser hemma, mina målningar, inrednings fynd och möten med andra duktiga kreativa människor! Våra fyra barn är en väldigt stor del av mitt liv, så dom kommer finnas och synas med mig i det mesta jag gör.
Jag har förmånen att känna en heeelt fantastiskt fotograf som heter Karin Linde...vi har hängt ihop länge..hon var vårat bröllops fotograf för många år sen och har förevigat flera mysiga bilder på oss och på våra barn..hon ligger på nåt sätt alltid ett steg före andra fotogafer. I slutet på november var hon hemma hos oss och tog flera julkort som vi hade beställt.  De här julkortet tog karin som testbild, där  Jonas försöker övertala och muta Matteus att sitta still en stund...för att SEN kunna äta glass! Hon lyckades ta många fina julkort som bakrunden på mitt blogg och andra julkort, som blev så där härligt vintriga och vintage aktiga ME LIKE!!!!! !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar